Heeft u een vraag? Bijvoorbeeld over Beveiliging Kennemerland, onze producten, onze service of een van onze andere diensten zoals het aan-huis installeren van beveiligingsproducten? Wat u ook wilt weten, aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice. U kunt ons ook telefonisch bereiken op: 088-808 5500 (maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur). U kunt contact met ons opnemen per mail via ons contactformulier. Ga naar contact > contactformulier

Klachtenprocedure
Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Beveiliging Kennemerland besteld, koopt en/of laat installeren. Maar mocht een artikel of geleverde dienst onverhoopt niet aan u verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Mocht u met ons niet tot een voor u acceptabele afhandeling van uw klacht komen, dan kunt u een verzoek tot bemiddeling indienen bij een van de keurmerken waarbij Beveiliging Kennemerland is aangesloten. Indien bemiddeling door een van de keurmerken waarbij Beveiliging Kennemerland is aangesloten niet voldoende is om tot een oplossing te komen bestaat de mogelijkheid om een ontstaan geschil voor te leggen bij de geschillencommissie. De geschillencommissie kan een wettelijk bindende uitspraak doen. Partijen kunnen iedere geschillencommissie inschakelen.

Wij reageren binnen 5 werkdagen op uw klacht. U kunt uw klacht ook telefonisch doorgeven op: 088-808 5500 (maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur). U kunt uw klacht doorgeven via het contactformulier.